Servicecoördinator – 40 uur per week – Start: z.s.m. – Regio: De Lier
Organisatie
Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een servicecoördinator voor 40 uur per week.
Functie
Als Servicecoördinator richt je je hoofdzakelijk op:
- Het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening, inclusief het toewijzen van tickets en projecttaken, en ervoor zorgen dat ze tijdig worden opgelost;
- Het monitoren van het functioneren van leveranciers en partners en het identificeren van verbeterpunten;
- Het opstellen van de weekplanning en zorgen voor een efficiënte bezetting met een goede bereikbaarheid;
- Het opstellen en handhaven van processen en procedures;
- Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor de rest van de organisatie bij ICT-escalaties, teamontwikkelingen en de dagelijkse operatie;
- Het ondersteunen van teamleden en fungeren als een betrouwbaar aanspreekpunt;
- Het vervullen van een voorbeeldfunctie door positiviteit en kalmte uit te stralen, waarbij jouw houding de toon zet voor het team;
- Het bevorderen van een goede teamsfeer en continu werken aan een klantvriendelijke dienstverlening.
Functie-eisen
- Je hebt de opleiding HBO Informatica afgerond;
- Je hebt ervaring met ITIL en management;
- Je hebt kennis van en ervaring met Topdesk;
- Je bent flexibel, sociaal, proactief, stressbestendig, teamplayer, communicatief en bent oplossingsgericht;
- Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
Aanbod
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
- De mogelijkheid om 1 dag per week vanuit huis te werken;
- Werken in een ambitieus ICT team;
- Een mooi salaris afhankelijk van je kennis en ervaring.
Inlichtingen
Guido Hoogeveen 085-0601260, vacature@jobwerk.nl
Sollicitatie
Guido Hoogeveen 085-0601260, vacature@jobwerk.nl, graag met CV en motivatiebrief (liefst in Word)