Servicecoördinator – 40 uur per week – Start: z.s.m. – Regio: De Lier

Organisatie

Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een servicecoördinator voor 40 uur per week.

Functie

Als Servicecoördinator richt je je hoofdzakelijk op:

  • Het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening, inclusief het toewijzen van tickets en projecttaken, en ervoor zorgen dat ze tijdig worden opgelost;
  • Het monitoren van het functioneren van leveranciers en partners en het identificeren van verbeterpunten;
  • Het opstellen van de weekplanning en zorgen voor een efficiënte bezetting met een goede bereikbaarheid;
  • Het opstellen en handhaven van processen en procedures;
  • Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor de rest van de organisatie bij ICT-escalaties, teamontwikkelingen en de dagelijkse operatie;
  • Het ondersteunen van teamleden en fungeren als een betrouwbaar aanspreekpunt;
  • Het vervullen van een voorbeeldfunctie door positiviteit en kalmte uit te stralen, waarbij jouw houding de toon zet voor het team;
  • Het bevorderen van een goede teamsfeer en continu werken aan een klantvriendelijke dienstverlening.

Functie-eisen

  • Je hebt de opleiding HBO Informatica afgerond;
  • Je hebt ervaring met ITIL en management;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Topdesk;
  • Je bent flexibel, sociaal, proactief, stressbestendig, teamplayer, communicatief en bent oplossingsgericht;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.

Aanbod

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om 1 dag per week vanuit huis te werken;
  • Werken in een ambitieus ICT team;
  • Een mooi salaris afhankelijk van je kennis en ervaring.

Inlichtingen

Guido Hoogeveen 085-0601260, vacature@jobwerk.nl

Sollicitatie

Guido Hoogeveen 085-0601260, vacature@jobwerk.nl, graag met CV en motivatiebrief (liefst in Word)